Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / - architektonická studie - design
Gebhardt, Tomáš ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Zadání diplomové práce předcházel specializovaný ateliér ,,Architektonická studie bikrosového areálu Favorit Brno. Tento ateliér byl zaměřen na návrh zázemí pro Bikrosovou trať. Dále na vypracování architektonicko-urbanistické studie sportovního areálu v Komárově s předpokladem dominanty cyklistické haly. Propojení pěších cest, a zjednodušení dopravní obsluhy. Diplomová práce se věnuje vypracování nového konceptu území, kde bude mít místo jak sport profesionální, tak i rekreační. Hlavní část práce je věnována návrhu nového cyklistického stadionu, patřící TJ Favoritu Brna. Hala by měla splňovat dostatečnou kapacitu a zázemí pro konání mezinárodních sportovních utkání v dráhové cyklistice. Zároveň by měl být využitelná pro trénink, konání menších závodů a jiné sportovní i kulturní akce. Dalším požadavkem je, aby stadion mohl nabízet dostatečné zázemí pro domácí cyklistický klub TJ Favorit Brno. Jehož domácím místem je v současnosti nevyhovující cyklistický stadion na Brněnském výstavišti. Tento stadion dnes nesplňuje podmínky podle parametrů mezinárodní federace UCI. Pozornost si v neposlední řadě zaslouží návrh variabilního prostoru haly, který bude sloužit míčovým sportům a dalším sportovním akcím. Cyklistický stadion je umístěn v severní části areálu. Klade důraz na oddělení vstupů diváků a sportovců. Hlavním výrazovým prvkem jsou dvě hmoty, z niž jedna umožňuje veřejnosti vystoupat po rampě po obvodu stadionu do vyhlídkových míst. Z rampy je možno vidět děj uvnitř stadionu. Atraktivitu celého areálu zvyšuje navržené dopravní hřiště a pumptrack. Celkový areál bude oddělen od dopravy. Na území areálu vzniknou 3 nové parkoviště.
Zaměření a vyhotovení účelové mapy v k. ú. Malhostovice
Rossýová, Lucie ; Machotková, Olga (oponent) ; Vondrák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vyhotovení měřičské sítě pro zaměření cyklostezky, potoka Lubě a okolí. Síť byla připojena do závazných referenčních systémů prostřednictvím technologie GNSS. Některé body sítě byly určeny prostřednictvím metody rajonu. Podrobné měření bylo realizováno tachymetrickou metodou. Zaměřená data byla zpracována ve výpočetním programu. Závěrem bylo vyhotovit účelovou mapu v měřítku 1:500. Výstupy práce měly být připraveny pro případné předání k tvorbě DMT.
Architektonická studie cyklistického stadionu /dráhy/ Favorit Brno /na volné ploše v Brně Komárově/.
Krejčová, Zdenka ; Ing. arch. Petra Žalmanová, Ph.D (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Architektonická studie cyklistického stadionu /dráhy/ Favorit Brno /na volné ploše v Brně Komárově/. Urbanistickým problémem současného území je špatný technický stav budov, nevyhovující funkce objektů. Hlavní část práce je věnována návrhu nového cyklistického stadionu, který patří TJ Favorit Brno. Hala by měla splňovat dostatečnou kapacitu a zázemí pro konání mezinárodních sportovních utkáni v cyklistice a atletice. Zároveň by měla být využitelná i pro menší závody a jiné akce. Dalším požadavkem je, aby stadion mohl nabízet dostatečné zázemí pro domácí cyklistický klub TJ Favorit Brno, jehož domácím místem je v současnosti cyklistický stadion na brněnském Výstavišti. Tento stadion je v současné době nevyhovující, slouží pouze jako tréninková dráha, nesplňuje podmínky podle parametrů mezinárodní federace UCI. Pozornost si v neposlední řadě zaslouží návrh variabilního prostoru haly, který bude sloužit atletice případně dalším sportovním akcím. Cyklistický stadion je umístěn v severní části areálu. Důraz je kladen na rozptylové plochy v přímém okolí stadionu, snadnou orientaci a rozmístění vstupů ze všech stran objektu, a také oddělení sportovců od diváků. Hlavním výrazovým prvkem exteriéru je prosklená fasádní stěna, s předsazeným perforovaným plechem, která zajišťuje noční osvětlení a uvádí návštěvníky do děje. Atraktivitu celého areálu zvyšuje nově navržený park, kavárna a odpočinkové plochy. Celkový areál bude oddělen od dopravy. Na jeho okraji vzniknou 2 parkovací plochy s dostatečnou kapacitou pro celý areál. Doprava uvnitř areálu bude přístupná pouze pro obsluhu a provoz.
Brněnské brownfieldy u řeky Svitavy
Žáková, Dagmar ; Ležatka,, Lukáš (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je urbanistický návrh soudobé městské struktury ve městě Brně. Hlavním cílem je pochopení území vybraného brownfieldu, jehož revitalizací získá město maximální užitek a prokázat životaschopnost navržené zástavby a její ekonomické vlastnosti srovnatelné s okolní zástavbou. Navržen je i odpovídající veřejný prostor - ulice, park a náměstí v této struktuře. Řešené území se nachází v městské čtvrti Brno - Husovice, v blízkosti řeky Svitavy, obklopen několika chátrajícími brownfieldy. Mým úkolem bylo správně rozklíčovat tento areál, jehož součástí je bývalá motorárna Zetor a najít ideální řešení pro budoucí využití celého komplexu a propojit jej se stávající strukturou okolní zástavby, tak aby vznikl jeden fungující městský organismus. V současnosti je území nepřehledná, uzavřená a nesourodá struktura, která má negativní vliv na okolí, což je dané tím, že areál a okolní stavby jsou izolované a schované za nevzhlednou zdí. Území je téměř neprostupné, uvnitř areálu zcela a tím potlačuje přirozenou průchodnost k řece a dílčí rekreaci. Svým návrhem jsem se snažila vytvořit místo, které nabídne různorodou městotvornou strukturu v území a aktivity po celý den. V takovém místě se budou potkávat lidé, kteří zde bydlí, pracují nebo rekreují a kteří budou využívat prostředí v okolí řeky Svitavy odpovídajícím způsobem.
Zaměření a vyhotovení účelové mapy v k. ú. Malhostovice
Rossýová, Lucie ; Machotková, Olga (oponent) ; Vondrák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vyhotovení měřičské sítě pro zaměření cyklostezky, potoka Lubě a okolí. Síť byla připojena do závazných referenčních systémů prostřednictvím technologie GNSS. Některé body sítě byly určeny prostřednictvím metody rajonu. Podrobné měření bylo realizováno tachymetrickou metodou. Zaměřená data byla zpracována ve výpočetním programu. Závěrem bylo vyhotovit účelovou mapu v měřítku 1:500. Výstupy práce měly být připraveny pro případné předání k tvorbě DMT.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / - architektonická studie - design
Gebhardt, Tomáš ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Zadání diplomové práce předcházel specializovaný ateliér ,,Architektonická studie bikrosového areálu Favorit Brno. Tento ateliér byl zaměřen na návrh zázemí pro Bikrosovou trať. Dále na vypracování architektonicko-urbanistické studie sportovního areálu v Komárově s předpokladem dominanty cyklistické haly. Propojení pěších cest, a zjednodušení dopravní obsluhy. Diplomová práce se věnuje vypracování nového konceptu území, kde bude mít místo jak sport profesionální, tak i rekreační. Hlavní část práce je věnována návrhu nového cyklistického stadionu, patřící TJ Favoritu Brna. Hala by měla splňovat dostatečnou kapacitu a zázemí pro konání mezinárodních sportovních utkání v dráhové cyklistice. Zároveň by měl být využitelná pro trénink, konání menších závodů a jiné sportovní i kulturní akce. Dalším požadavkem je, aby stadion mohl nabízet dostatečné zázemí pro domácí cyklistický klub TJ Favorit Brno. Jehož domácím místem je v současnosti nevyhovující cyklistický stadion na Brněnském výstavišti. Tento stadion dnes nesplňuje podmínky podle parametrů mezinárodní federace UCI. Pozornost si v neposlední řadě zaslouží návrh variabilního prostoru haly, který bude sloužit míčovým sportům a dalším sportovním akcím. Cyklistický stadion je umístěn v severní části areálu. Klade důraz na oddělení vstupů diváků a sportovců. Hlavním výrazovým prvkem jsou dvě hmoty, z niž jedna umožňuje veřejnosti vystoupat po rampě po obvodu stadionu do vyhlídkových míst. Z rampy je možno vidět děj uvnitř stadionu. Atraktivitu celého areálu zvyšuje navržené dopravní hřiště a pumptrack. Celkový areál bude oddělen od dopravy. Na území areálu vzniknou 3 nové parkoviště.
Architektonická studie cyklistického stadionu /dráhy/ Favorit Brno /na volné ploše v Brně Komárově/.
Krejčová, Zdenka ; Ing. arch. Petra Žalmanová, Ph.D (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Architektonická studie cyklistického stadionu /dráhy/ Favorit Brno /na volné ploše v Brně Komárově/. Urbanistickým problémem současného území je špatný technický stav budov, nevyhovující funkce objektů. Hlavní část práce je věnována návrhu nového cyklistického stadionu, který patří TJ Favorit Brno. Hala by měla splňovat dostatečnou kapacitu a zázemí pro konání mezinárodních sportovních utkáni v cyklistice a atletice. Zároveň by měla být využitelná i pro menší závody a jiné akce. Dalším požadavkem je, aby stadion mohl nabízet dostatečné zázemí pro domácí cyklistický klub TJ Favorit Brno, jehož domácím místem je v současnosti cyklistický stadion na brněnském Výstavišti. Tento stadion je v současné době nevyhovující, slouží pouze jako tréninková dráha, nesplňuje podmínky podle parametrů mezinárodní federace UCI. Pozornost si v neposlední řadě zaslouží návrh variabilního prostoru haly, který bude sloužit atletice případně dalším sportovním akcím. Cyklistický stadion je umístěn v severní části areálu. Důraz je kladen na rozptylové plochy v přímém okolí stadionu, snadnou orientaci a rozmístění vstupů ze všech stran objektu, a také oddělení sportovců od diváků. Hlavním výrazovým prvkem exteriéru je prosklená fasádní stěna, s předsazeným perforovaným plechem, která zajišťuje noční osvětlení a uvádí návštěvníky do děje. Atraktivitu celého areálu zvyšuje nově navržený park, kavárna a odpočinkové plochy. Celkový areál bude oddělen od dopravy. Na jeho okraji vzniknou 2 parkovací plochy s dostatečnou kapacitou pro celý areál. Doprava uvnitř areálu bude přístupná pouze pro obsluhu a provoz.
Brněnské brownfieldy u řeky Svitavy
Žáková, Dagmar ; Ležatka,, Lukáš (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je urbanistický návrh soudobé městské struktury ve městě Brně. Hlavním cílem je pochopení území vybraného brownfieldu, jehož revitalizací získá město maximální užitek a prokázat životaschopnost navržené zástavby a její ekonomické vlastnosti srovnatelné s okolní zástavbou. Navržen je i odpovídající veřejný prostor - ulice, park a náměstí v této struktuře. Řešené území se nachází v městské čtvrti Brno - Husovice, v blízkosti řeky Svitavy, obklopen několika chátrajícími brownfieldy. Mým úkolem bylo správně rozklíčovat tento areál, jehož součástí je bývalá motorárna Zetor a najít ideální řešení pro budoucí využití celého komplexu a propojit jej se stávající strukturou okolní zástavby, tak aby vznikl jeden fungující městský organismus. V současnosti je území nepřehledná, uzavřená a nesourodá struktura, která má negativní vliv na okolí, což je dané tím, že areál a okolní stavby jsou izolované a schované za nevzhlednou zdí. Území je téměř neprostupné, uvnitř areálu zcela a tím potlačuje přirozenou průchodnost k řece a dílčí rekreaci. Svým návrhem jsem se snažila vytvořit místo, které nabídne různorodou městotvornou strukturu v území a aktivity po celý den. V takovém místě se budou potkávat lidé, kteří zde bydlí, pracují nebo rekreují a kteří budou využívat prostředí v okolí řeky Svitavy odpovídajícím způsobem.
Cykloturistika a její vliv na rozvoj cestovního ruchu v táborské aglomerace
TŮMOVÁ, Petra
Hlavním cílem této práce bylo zhodnotit cykloturistiku a její vliv na rozvoj cestovního ruchu v táborské aglomeraci. Dalšími cíly byl rozbor cyklostezek a cyklotras procházejících táborskou aglomerací a analýza cyklistických akcí.K tomuto zhodnocení bylo zapotřebí provést dotazníkové šetření. Na základě výsledků šetření byly následně zpracovány marketingové návrhy a opatření pro rozvoj cykloturistiky ve sledované oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.